Πως η Τύρια θα φτάσει στην Πρέβεζα

diodia nstatmosΤην υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο του έργου για το τμήμα του οδικού άξονα από το Ζωτικό μέχρι την Μπεστιά αναμένει η Περιφέρεια Ηπείρου ώστε το έργο να περάσει στην φάση της υλοποίησης.

Ήδη ολοκληρώθηκε η διαδικασία στο Ελεγκτικό Συνέδριο ενώ ο χρόνος αποπεράτωσης είναι δύο έτη μετά την υπογραφή της σύμβασης.

Στοιχεία για την εξέλιξη του έργου αλλά και τις προοπτικές σύνδεσης με την Πρέβεζα δίνει ο Περιφερειάρχης Ηπείρου απαντώντας σε σχετική ερώτηση που έχει καταθέσει ο Περιφερειακός Σύμβουλος Σάκης Βλέτσας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται για το τμήμα Μπεστιά- Σιστρούνι- Γέφυρα Μπακόλα (δρόμος αναδασμού ΤΕΡΝΑ προς Πολυστάφυλο) υπάρχει μελέτη με προεκτιμώμενο προυπολογισμό 6,5 εκατομμύρια ευρώ.

Για την χάραξη εντός της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας υπάρχει προμελέτη μέσω Θεσπρωτικού, με πορυπολογισμό 45 εκατομμυρίων ευρώ.

«Λόγω του υψηλού κόστους, επιδιώκεται η ένταξή του σε συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα. Όσο για την εναλλακτική χάραξη μέσω Λούρου, είναι ένα ζήτημα που απασχολεί την Περιφέρεια, έχει χαμηλότερο κόστος και εξετάζεται η δυνατότητα εξεύρεσης εθνικών πόρων», τονίζεται στην απάντηση της Περιφέρειας.

Σε δήλωσή του ο κ. Βλέτσας τονίζει ότι «κρίσιμο είναι να δημοπρατηθεί σύντομα το τρίτο τμήμα από Μπεστιά – Σιστρούνι – γέφυρα Μπακόλα, ώστε να ξεκινήσει καθώς απαιτούνται διαδικασίες άνω των 10-15 μηνών. Και βέβαια να πραγματοποιηθεί η αναγκαία κοινωνική διαβούλευση με τους κατοίκους της Λάκκας Σουλίου, ώστε να αποφασιστεί εάν η κατάληξη του δρόμου θα είναι ο Λούρος ή η Φιλιππιάδα (Ιόνια Οδός) μέσω Θεσπρωτικού».

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 14 Οκτώβριος 2019 11:39

texnikaiya.ru | grazil.ru | story4baby.ru | best-to-baby.ru | sfera4auto.ru