Sun12082019

Last update02:49:08 PM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

Τι σχεδιάζει η κυβέρνηση για για το Ιωάννινα-Κακαβιά, Ε65 και Άκτιο – Αμβρακία

  • PDF

aytokinhtodromosΤις συμβάσεις παραχώρησης ως επωφελές μοντέλο υλοποίησης των μεγάλων έργων προτάσσει ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, με στόχο την καταπολέμηση της παθογένειας των μεγάλων εκπτώσεων. Κατά την παρουσίαση των προγραμματικών δηλώσεών του, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε σε τρία έργα που αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγή, τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργο, τον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία και τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.

Σχετικά με το δεύτερο, που αφορά την Ήπειρο, τον άξονα Άκτιο – Αμβρακία, σημείωσε: «Μέχρι σήμερα έχει κοστίσει 6,1εκ.€ το χλμ χωρίς τις μελέτες και την επίβλεψη. Ξεκίνησε το 2010 με 4 εργολαβίες συνολικού προϋπολογισμού 142 εκ. ευρώ. Το 2017 δημοπρατήθηκε εργολαβία «σκούπα» για να ολοκληρωθεί το έργο, προϋπολογισμού 160 εκ. ευρώ! Περισσότερο από τα 4 έργα μαζί! Αλλά και πάλι δεν έχει ξεκινήσει, γιατί έχει δικαστικές εμπλοκές και δημοπρατήθηκε λάθος. Έτσι λειτουργούν στην πράξη οι δήθεν «μεγάλες εκπτώσεις» και οι «κατατμήσεις». Τα έργα καθυστερούν και ξεφεύγουν από κάθε χρονοδιάγραμμα. Εμείς θα επανεξετάσουμε το διαγωνισμό και θα δώσουμε τη βέλτιστη λύση για να ολοκληρωθεί επιτέλους αυτό το έργο. Για να τελειώνουμε με τα μεγάλα επαναστατικά λόγια, που τελικά φέρνουν 10ετείς καθυστερήσεις, Συμπληρωματικές Συμβάσεις και οικονομικές υπερβάσεις.

Παράλληλα με τα παραπάνω, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε σε έργα που σχεδιάζει να προχωρήσει η νέα κυβέρνηση γρήγορα, έργα που σήμερα βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν κολλήσει.

Στο πλαίσιο αυτών των δύο κατευθύνσεων, στον προγραμματισμό της η νέα κυβέρνηση σχεδιάζει μεταξύ άλλων:

Να προχωρήσει στην υλοποίηση μιας σειράς έργων όπως το Ελευσίνα – Υλίκη, τις επεκτάσεις της Ιόνιας οδού με το Αγρίνιο και την Κακαβιά, «Δράμα – Αμφίπολη – Εγνατία», κ.λπ.

Σχετικά με τα νέα έργα, πρόσθεσε ότι θα δοθεί έμφαση στην επίλυση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν έργα όπως το αεροδρόμιο στο Καστέλι, ώστε αυτό να ξεκινήσει να υλοποιείται, το Νότιο τμήμα του Ε65, που υλοποιείται, θα προχωρήσει γρήγορα, ενώ θα προχωρήσουν οι διαγωνιστικές διαδικασίες για το τμήμα Άλσος Βεϊκου – Γουδί της γραμμής 4 του μετρό.

Σχετικά άρθρα