Sat06242017

Last update04:31:18 AM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

Χρυσό βραβείο για τη ΔΩΔΩΝΗ στα Sales Excellence Awards 2017

  • PDF

dodonh ergostasioΤο Χρυσό Βραβείο στην ενότητα «Εξαιρετική Απόδοση στις Πωλήσεις» και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Αύξηση εξαγωγών», απέσπασε η ΔΩΔΩΝΗ, η κορυφαία γαλακτοβιομηχανία της Ηπείρου, στο πλαίσιο των φετινών Sales Excellence Awards στα οποία κατατέθηκαν συνολικά 120 υποψηφιότητες.

Τα αγνά προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ αποτελούν περήφανο πρεσβευτή της αυθεντικής ελληνικής γεύσης και βρίσκονται καθημερινά στο τραπέζι διεθνών καταναλωτών σε 44 χώρες παγκοσμίως, οι οποίοι τα έχουν αγκαλιάσει χάρη στην άριστη ποιότητα τους, την υψηλή διατροφική τους αξία και την μοναδική πλούσια γεύση τους, τη γεύση του καλού. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει ακόμα μία φορά τις εξαιρετικές επιδόσεις και τη σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα που διατηρεί η ΔΩΔΩΝΗ για περισσότερα από 30 χρόνια και στις 5 ηπείρους.

Ο Διευθυντής Εξαγωγών της ΔΩΔΩΝΗ, κ. Βασίλης Βροχίδης δήλωσε σχετικά: «Η διάκρισή μας στα φετινά Sales Excellence Awards μας κάνει υπερήφανους για ακόμα μια φορά και ανταμείβει τις συνεχείς προσπάθειές μας για περαιτέρω ενδυνάμωση των εξαγωγών μας. Είναι μεγάλη τιμή και επιβράβευση για όλους εμάς στη ΔΩΔΩΝΗ να διακρινόμαστε με το χρυσό βραβείο στο φετινό θεσμό των Sales Excellence Awards ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες με εξαιρετική απόδοση στις πωλήσεις των προϊόντων ΔΩΔΩΝΗ στο εξωτερικό. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που σήμερα η 'γεύση του καλού' ταξιδεύει σε 44 χώρες του κόσμου και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να διαθέτουμε τα εξαίρετης ποιότητας προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ σε ακόμα περισσότερες χώρες με την ίδια συνέπεια, την ίδια υπευθυνότητα και το ίδιο πάθος».

Τα Sales Excellence Awards 2017, ο κατεξοχήν θεσμός που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στον κλάδο των πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, υλοποιήθηκαν φέτος για 5η συνεχή χρονιά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και την Boussias Communications. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 29 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής και την παρακολούθησαν πάνω από 500 στελέχη της αγοράς.