Sun07212019

Last update08:11:40 AM GMT

Font Size

Profile

Cpanel

Κεντρική ομιλία Ριζόπουλου στην Πρέβεζα

  • PDF

rizopoulos preveza2Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Ηπείρου Σπύρος Ριζόπουλος, επικεφαλής της ανεξάρτητης αυτοδιοικητικής παράταξης «Ορίζοντες Ηπείρου - Περήφανοι Ξανά», πραγματοποίησε την κεντρική του προεκλογική ομιλία στην Πρέβεζα.

Μετά την Ηγουμενίτσα τη Δευτέρα, ήταν η δεύτερη μεγάλη συγκέντρωση καθώς στην κατάμεστη Θεοφάνειο αίθουσα ο Σπύρος Ριζόπουλος ανέπτυξε στο ενθουσιώδες του ακροατήριο το «σχέδιο e», το πρόγραμμα διακυβέρνησης που ευελπιστεί να αλλάξει την Ήπειρο την επόμενη τετραετία.

Ειδικότερα, ανέπτυξε το σχέδιο και το όραμα των Οριζόντων Ηπείρου για την Πρέβεζα μέσα από έξι συγκριμένα παραδείγματα.

Εισαγωγικά πριν την ομιλία του ο Σπύρος Ριζόπουλος είπε:

Είδα κάπου στο βάθος -και θέλω να τον ευχαριστήσω- έναν αγαπημένο οικογενειακό φίλο, και θέλω όλοι να τον χειροκροτήσουμε. Τον πρώην δήμαρχο Κώστα Παπαγεωργίου ο οποίος είχε το κουράγιο, την αγάπη και το σθένος να σταθεί εκεί πάνω (σ.σ. στην πρώτη του ομιλία στην Πρέβεζα το 2018, στην ίδια αίθουσα) και να κάνει την ίδια παρουσίαση που κάνω εγώ σήμερα μιλώντας μέσα από την καρδιά του. Κώστα όπου και να είσαι είναι σα να είσαι για μένα στην πρώτη θέση.

Δεύτερον, σήμερα ερχόμενος εδώ διάβασα στο fb την ανάρτηση ενός ανθρώπου του οποίου τη συμμετοχή στην τοπική αυτοδιοίκηση και δη στο περιφερειακό συμβούλιο παρακολούθησα όλα αυτά τα χρόνια και θέλω να τον συγχαρώ για την πορεία του. Ανακοίνωσε ότι δεν θα διεκδικήσει εκ νέου την υποψηφιότητά του ως περιφερειακός σύμβουλος στο ΠΕ Πρεβέζης και θέλω να τον ευχαριστήσω και να του πω ότι θα μας λείψει στο νέο περιφερειακό συμβούλιο το οποίο θα είναι προϊόν συλλογικό όπως ακριβώς το φανταζόταν εκείνος, ο Γιώργος Ζιάκας. Γιώργο σε ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην Ήπειρο.

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης στάθηκε σε έξι παραδείγματα περιφερειακότητας που αφορούν άμεσα την Πρέβεζα:

H Ριβιέρα της Ηπείρου από τον Αμβρακικό μέχρι τα σύνορα με την Αλβανία

Αυτή τη στιγμή η παραλία της Πρέβεζας από την Πάργα μέχρι εδώ που είμαστε τώρα είναι ένα ανεκμετάλλευτο κομμάτι με νησίδες ενδιαφέροντος που δεν έχουν κανένα άξονα που να τις συνδέει.

Έχω πει και δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω πως η παραλία της Ηπείρου πρέπει να αντιμετωπισθεί ως ενιαίος τουριστικός προορισμός

Θέλουμε έργα εμβληματικά, έργα στρατηγικής σημασίας, με συνεργασία θεσμικών επενδυτών για να φέρουμε Τουρισμό, πλούτο και ευημερία στις περιοχές που σήμερα ρημάζουν.

Πολιτιστικές διαδρομές αλλά με σύγχρονους οδικούς άξονες.

Όσες πολιτιστικές διαδρομές και αν αναπτύξουμε, αν δεν δημιουργήσουμε και τους κατάλληλους οδικούς άξονες για να διοχετεύσουμε τους τουρίστες προς αυτές, πάλι στην ίδια αφετηρία θα καταλήξουμε.

Τι να το κάνω το σχέδιο όταν οι αρχαιολογικοί χώροι της Νικόπολης, της Κασσώπης, της Δωδώνης, της Αμβρακίας δεν συνδέονται μεταξύ τους με ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο;

Διαδρομή χωρίς Δρόμους δεν υφίσταται!

Ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης σε κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια

Δεν έχει νόημα να είμαστε σε μάχη με το Περιβάλλον. Αντί να κόβεις από αυτό πρέπει να επενδύεις πάνω σε αυτό.

Μεταξύ των προτάσεων λοιπόν ήταν και η δημιουργία ενός ενιαίου φορέα διαχείρισης για όλες της περιοχές ανά περιφέρεια.

Ο πρωτογενής τομέας που σήμερα είναι πρωτόγονος

Μιλάμε για τη δυνατότητα των αγροτών να δημιουργήσουν νέους συνεταιρισμούς, οι οποίοι δεν θα αναπαράγουν όλα τα κακά στερεότυπα της μεταπολίτευσης αλλά θα μπορούν να εξελίξουν το προϊόν τους, να επενδύσουν στη συσκευασία, την ταυτότητα.

Η Πρέβεζα είναι μια μικρογραφία της χώρας στον πρωτογενή τομέα ως προς τα είδη παραγωγής- και δυστυχώς ως προς τα προβλήματα του κλάδου.

Θέλω η Περιφέρεια να δημιουργήσει με όρους δικαιοσύνης περισσότερες επιλογές στους παραγωγούς και να τους βοηθά να παράγουν υψηλής αξίας τρόφιμα και είδη και να κερδίζουν οι ίδιοι από τη δουλειά τους.

Δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών και ο στρατηγικός ρόλος του Δημού Ζηρού

Μιλώντας για συνδυασμένες μεταφορές στην ουσία μιλάμε για τρία είδη συγκοινωνιών: Χερσαίες, θαλάσσιες και εναέριες και βεβαίως που αυτές μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά η μία με την άλλη για να δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακας.

Ξεκινώντας από τις θαλάσσιες μεταφορές, δεν μπορεί να συζητάμε για κρουαζιέρα και η Ηγουμενίτσα, η Πάργα, η Πρέβεζα να μην είναι σταθμοί ή σημεία έναρξης και λήξης θαλασσίων διαδρομών.

Φτάνω στις εναέριες μεταφορές και την πρόταση για νέο, δεύτερο διεθνές αεροδρόμιο στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Ζηρού.

Μια τέτοια κίνηση δεν σημαίνει φυσικά οτι το υπάρχον αεροδρόμιο των Ιωαννίνων θα χάσει τη θέση του.

Οι αστικές αναπλάσεις με αιχμή του δόρατος την Πρέβεζα

Μια πόλη που αν και κομμάτι της ηπειρωτικής χώρας θυμίζει έντονα νησιωτική πόλη.

Με ένα παραλιακό μέτωπο που αντί να διαθέτει υψηλού επιπέδου τουριστικές μονάδες και καταστήματα, εμφανίζει την εικόνα μεγαλούπολης του Κοσόβου, με δημόσιες υπηρεσίες, στρατόπεδα και πάρκινγκ στην προκυμαία της.

Επίσης, η νέα Πρέβεζα δεν νοείται χωρίς το διαμάντι της, τον Αμβρακικό, ο οποίος όπως έχω ξαναπεί μπορεί να δημιουργήσει τρομακτική υπεραξία με ήπια αξιοποίηση.

Σχετικά άρθρα