Το χρονικό διάστημα από 5/3/2022 έως και 13/3/2022 οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 3ου ΓΕΛ Ιωαννίνων «Επιφάνειος Σχολή», στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+, με τίτλο “Art is Life, Life is Art”, είχαν τη χαρά να υποδεχτούν αποστολές μαθητών και εκπαιδευτικών από την Ιταλία, Λιθουανία, Λετονία, Κροατία και Τουρκία.
Στο χρονικό αυτό διάστημα, δόθηκε η δυνατότητα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέλη να γνωριστούν μεταξύ τους, να ανταλλάξουν απόψεις και πρακτικές, στους φιλοξενούμενους δε να έρθουν σε επαφή με τις ομορφιές, τα αξιοθέατα, τα ιστορικά μνημεία της πόλης και της γύρω περιοχής, να φωτογραφηθούν, να διασκεδάσουν, να γνωρίσουν τους ανθρώπους της και την γαστρονομία της και να μεταφέρουν τις ευχάριστες εμπειρίες στην πατρίδα τους.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στο Μουσείο Αργυροτεχνίας του Π.Ι.Ο.Π. της πόλης μας, ξεναγήθηκαν και παρακολούθησαν τη διαδικασία κατασκευής κοσμήματος. Για το λόγο αυτό ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Μουσείου Αργυροτεχνίας και ιδιαίτερα την κ. Αγνή Δρίμτζια, τοπική διαχειρίστρια του μουσείου, για τη θερμή υποδοχή και τη βοήθεια που μας προσέφεραν, καθώς και την κ. Βασιλική Σκόπη για το βιωματικό εργαστήριο κατασκευής κοσμήματος.
Στο χώρο του σχολείου μας οι μαθητές γνώρισαν τους Ελληνικούς χορούς κάτω από την επίβλεψη των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, κ. Γεροδήμου και Κουτσομήρου. Ο ενθουσιασμός και η χαρά ήταν διάχυτη στα πρόσωπα μαθητών και εκπαιδευτικών.
Η διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, ευχαριστεί τους μαθητές και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για την βοήθεια και την άψογη συνεργασία καθώς και τα Τυπογραφεία Αφών Καμηνά για την ευγενική τους χορηγία.
Η εβδομάδα αυτή αποτέλεσε την καλύτερη απάντηση στα όσα ζοφερά βιώνουμε αυτή την εποχή. Οι μαθητές μέσα από την συνεργασία και την αλληλεπίδραση, έσπασαν τα στερεότυπα, αντιλήφθηκαν ότι μόνο μέσα από την αποδοχή και το σεβασμό της διαφορετικότητας μπορεί να επέλθει η ειρήνη και η συμφιλίωση στον κόσμο μας.
Το 3ο ΓΕΛ Ιωαννίνων «Επιφάνειος Σχολή» σταθερά προσανατολισμένο στις αρχές της εξωστρέφειας και αποσκοπώντας σε ένα ανοιχτό και καινοτόμο σχολείο, αντιμετωπίζει με ευαισθησία και στέκεται αρωγός σε κάθε προσπάθεια που έχει ως τελικό αποδέκτη τους μαθητές και την ποιοτική αναβάθμιση της δημόσιας σχολικής ζωής.