Καλές πληρότητες, πολύς κόσμος στους δρόμους και στους πεζόδρομους της πόλης, όχι όμως και μέσα στα καταστήματα εστίασης…
Αυτό το συμπέρασμα βγήκε για την τουριστική κίνηση στην περιοχή μας κατά τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, γεγονός που επαναλαμβάνει και την εικόνα προηγούμενων μηνών. Η ακρίβεια και η ανάγκη να περιορίσουν τα έξοδα τους, κάνει τους επισκέπτες της περιοχής να βγαίνουν λιγότερο, να ξοδεύουν λιγότερο για φαγητό και ποτό στα καταστήματα εστίασης, να μην κόβουν όμως το ταξίδι προς τον προορισμό μας.
Τη διαπίστωση αυτή που έκαναν πολλοί αυτές τις μέρες, συγκρίνοντας την κίνηση με άλλες παραμονές και ημέρες γιορτών, παραδέχτηκε και ο κ. Χρήστος Τάτσης, αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών. Τα καταλύματα κινήθηκαν σε πληρότητα που άγγιξε το 100% στην πόλη, στα καταστήματα εστίασης αντίθετα ο κόσμος δεν ήταν τόσο μαζικός. “Μπορεί να φταίει και η οικονομική κατάσταση που δυσκολεύει την κίνηση την καθημερινή, και βλέπουμε γεμάτα σούπερ μάρκετ αλλά όχι και καταστήματα” τόνισε ο κ. Τάτσης.
Σαν κίνητρο πάντως λειτούργησε φέτος η όμορφα στολισμένη πόλη. “Τα Γιάννενα έχουνε διασκέδαση μόνιμη αυτές τις μέρες, πολύ καλό στολισμό, είναι πολύ φωτεινά , υπάρχει διάθεση για διασκέδαση και ο κόσμος είναι ευχαριστημένος και φεύγει από την πόλη ευχαριστημένος. Σημασία έχει να μένουν και οι δικοί μας συνδημότες ευχαριστημένοι” συμπλήρωσε ο κ. Τάτσης.
Τέλος, ερωτηθείς σχετικά δέχτηκε την ανάγκη να δημιουργήσουν και τα Γιάννενα ένα λόγο επισκεψιμότητας όπως συμβαίνει με Χριστουγεννιάτικους προορισμούς τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, με πρώτους πλέον τα Τρίκαλα και τη Δράμα παλιότερα. Ο κ. Τάτσης τόνισε πως αυτός ο πρώτος χρόνος θητείας για τη δημοτική αρχή ήταν μια δύσκολη χρονιά αλλά σιγά σιγά και με ορίζοντα διετίας θα γίνουν βήματα για να προσελκύεται σταθερός κόσμος από τέλη Νοεμβρίου και μετά.