• Προφίλ
  • Επικοινωνία
NEOI AΓΩΝΕΣ  ΗΠΕΙΡΟΥ
Click4web - Κατασκευή ιστοσελίδων Ιωάννινα
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία
  • Ήπειρος
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία
  • Ήπειρος
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
No Result
View All Result
NEOI AΓΩΝΕΣ  ΗΠΕΙΡΟΥ
No Result
View All Result
Home Επικαιρότητα

Πυρετώδεις προετοιμασίες για την παράδοση του Ε65

από Συντακτική Ομάδα
2 Απριλίου 2024
σε Επικαιρότητα
e65_
Share on FacebookShare on Twitter

ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ

Πυρετώδεις προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει στον αυτοκινητόδρομος Ε65 προκειμένου να παραδοθούν τα τμήματα Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Καλαμπάκα. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, η παράδοση προγραμματίζεται με τα μέχρι σήμερα δεδομένα λίγο πριν την Μεγάλη Εβδομάδα και συγκεκριμένα μεταξύ 23-25 Απριλίου.

Αυτή την στιγμή προχωρούν οι τελευταίες πινελιές στις εργασίες και των δύο τμημάτων κυρίως με διαγραμμίσεις, πινακίδες σήμανσης και φωτισμό που ολοκληρώνουν μια κατασκευαστική περίοδο που για το Λαμία-Ξυνιάδα ξεκίνησε το 2019 και για το υποτμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα το 2021. Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προετοιμάζονται για την δεύτερη παράδοση μεγάλου οδικού έργου μετά από την Αμβρακία οδό στις αρχές του έτους.

Με την παράδοση των δύο τμήματων ο αυτοκινητόδρομος Ε65 και το Αθήνα-Τρίκαλα θα διανύεται σε 3 ώρες ασφαλούς και άνετης οδήγησης. Ο δρόμος σε όλο το μήκος του θα διαθέτει δύο λωρίδες + ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας. Στην ουσία ο οδηγός θα χρησιμοποιεί την εθνική οδό από την Αθήνα (δηλαδή στη Νέα Οδό) και στην περιοχή της Ανθήλης (περίπου στο 205χλμ) θα εισέρχεται στον οδικό άξονα της Κεντρικής Οδού. Από εκεί θα διανύει περίπου άλλα 110 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει μέχρι την πόλη των Τρικάλων και περίπου 10 ακόμα για να φτάσει στην Καλαμπάκα. Αυτό σημαίνει πως η απόσταση των 325 χιλιομέτρων θα μπορεί να καλύπτεται με συντηρητική οδήγηση σε 3 ώρες και 10 λεπτά.

Στόχος είναι στις φετινές γιορτές οι ταξιδιώτες του Πάσχα με κατεύθυνση προς Φθιώτιδα και Δυτική Θεσσαλία να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν σε αυτά τα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου περίπου 125 χιλιομέτρων και ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, γνωστότερος ως Ε65 θα πάψει να είναι ο “τυφλός” αυτοκινητοδρομος.

Αυτο που παραδίδεται είναι ουσιαστικά η πλήρη ολοκλήρωση του νότιου τμήματος του Ε65 Λαμία-Ξυνιάδα συνολικού μήκους 32,5 χιλιομέτρων αλλά και επιπλέον 10 χιλιομέτρων στο βόρειο τμήμα από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα. Τα έργα στο νότιο τμήμα ξεκινούν από την περιοχή της Ανθήλης, πριν την Λαμία (ερχόμενοι από Αθήνα), και καταλήγουν στην αποξηραμένη λίμνη Ξυνιάδα. Να θυμίσουμε πως τα πρώτα 15 χιλιόμετρα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία από το 2020 και απομένουν τα υπόλοιπα 16 χιλιόμετρα που θα ενώσουν δια παντώς τον Ε65 με το εθνικό δίκτυο των αυτοκινητόδρομων της χώρας.

Το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στο νότιο τμήμα αποτελεί η Σήραγγα Όθρυος μήκους περίπου 3 χιλιομέτρων η οποία αποτέλεσε και μια σημαντική πρόκληση κατά την διάρκεια της κατασκευής. Με την λειτουργία της θα είναι μια από τις 10 μεγαλύτερες οδικές σήραγγες της χώρας.

Τα έργα στο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα με την ολοκλήρωση τους θα κάνουν πραγματικότητα την διαδρομή Αθήνα-Τρίκαλα σε 3 ώρες καθώς πλέον δεν θα χρειάζεται ο οδηγός να χρησιμοποιεί το δύσκολο οδικό ανάγλυφο στις ανηφόρες μετά τη Λαμία. Δέκα λεπτά περισσότερα θα απαιτούνται για να φτάσει μέχρι την Καλαμπάκα.

Η στρατηγική σημασία του Ε65
Ο Ε65 θα αποτελέσει τον τρίτο κάθετο εθνικό άξονα της Ηπειρωτικής χώρας. Στα δυτικά έχει τον άξονα της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα) και ανατολικά την άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης.

Το μεγάλο προσόν του Ε65 είναι η σύνδεση Ανατολής και Δύσης. Μέσω του Ε65 ενώνονται τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Βόλου. Παράλληλα θα προσφέρει άνετη πρόσβαση στις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας και της Ανατολικής Ηπείρου σε χρόνους που είναι εξαιρετικά πιο σύντομοι από ότι τώρα.

Για παράδειγμα το Αθήνα-Γρεβενά θα είναι υπόθεση 4 ωρών ενώ σε 4,5 ώρες κατεβαίνει ο απαιτούμενος χρόνος για Μέτσοβο ή Καστοριά. Παράλληλα μέσω του Ε65 και του κάθετου άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή έρχονται πιο κοντά οι γειτονικές χώρες της Αλβανίας και της Βόρειας Μακεδονίας.

Τα έργα στο νότιο και βόρειο τμήμα εκτελεί η ΤΕΡΝΑ για λογαριασμό της Κεντρική Οδός Α.Ε. Στο νότιο τμήμα τα έργα χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και στο βόρειο όπως αναφέρθηκε και παραπάνω από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ανεξάρτητοι μηχανικοί είναι το σχήμα AECOM-OMEK.

Προηγούμενο άρθρο

Υποψήφιος για μια θέση στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ από την Ηγουμενίτσα

Επόμενο άρθρο

Στο δήμαρχο Ιωαννίνων η ΕΛΜΕ

Επόμενο άρθρο
elme-dimarxos

Στο δήμαρχο Ιωαννίνων η ΕΛΜΕ

Πρόσφατα νέα

Νέος στόχος τα μονοπάτια στο πανεπιστημιακό δάσος που καθαρίζεται με  το «Antinero»

Νέος στόχος τα μονοπάτια στο πανεπιστημιακό δάσος που καθαρίζεται με  το «Antinero»

21 Οκτωβρίου 2025
Ξέσπασε στον Καμπανιακό ο ΠΑΣ Γιάννινα

Ξέσπασε στον Καμπανιακό ο ΠΑΣ Γιάννινα

21 Οκτωβρίου 2025
Αισθητήρες  για  λίμνη, αέρα και μετεωρολογικός  σταθμός με το έργο Climaborough

Αισθητήρες  για  λίμνη, αέρα και μετεωρολογικός  σταθμός με το έργο Climaborough

21 Οκτωβρίου 2025
“Ο Πυροβάτης των Αστεριών” του Γιαννιώτη Θοδωρή Κούκα στην Παιδική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ

“Ο Πυροβάτης των Αστεριών” του Γιαννιώτη Θοδωρή Κούκα στην Παιδική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ

21 Οκτωβρίου 2025
Μαίνεται ο “πόλεμος” στο Επιμελητήριο

Μαίνεται ο “πόλεμος” στο Επιμελητήριο

21 Οκτωβρίου 2025
aithalomixli-ioannina

Απογοήτευση μεν, αλλά ο αγώνας για την αιθαλομίχλη συνεχίζεται

21 Οκτωβρίου 2025

Δημοφιλή

perifereia_ipirou-750x375

Καλύφθηκαν οι  θέσεις σε 2,5 ώρες…

17 Οκτωβρίου 2025
Ξεκίνημα μεταγραφικών ανακοινώσεων με Κόντε και Φλόρες

Ο αντικαταστάτης του Κόντε στην ενδεκάδαμοναδικός «πονοκέφαλος» του Κούστα

26 Σεπτεμβρίου 2025
Ο Θέμης Πατρινός τελευταία μεταγραφή στον ΠΑΣ, αμφίβολος για Ν. Βόλου ο Δόσης – Μπαίνει ο Παυλίδης

Ο Θέμης Πατρινός τελευταία μεταγραφή στον ΠΑΣ, αμφίβολος για Ν. Βόλου ο Δόσης – Μπαίνει ο Παυλίδης

1 Οκτωβρίου 2025
Κατόπιν… εορτής έδειξε καλό πρόσωπο

Κατόπιν… εορτής έδειξε καλό πρόσωπο

7 Οκτωβρίου 2025
Αρνητική εμφάνιση και κολλημένος στον… βυθό της βαθμολογίας ο ΠΑΣ, οφείλει να συνεχίσει να παλεύει όμως…

Αρνητική εμφάνιση και κολλημένος στον… βυθό της βαθμολογίας ο ΠΑΣ, οφείλει να συνεχίσει να παλεύει όμως…

30 Σεπτεμβρίου 2025
Βελτίωσε την εικόνα του, όχι το αποτέλεσμα

Βελτίωσε την εικόνα του, όχι το αποτέλεσμα

23 Σεπτεμβρίου 2025
NEOI AΓΩΝΕΣ  ΗΠΕΙΡΟΥ

Οι «Νέοι Αγώνες Ηπείρου» εκδίδονται εδώ και 28 συναπτά έτη συμβάλλοντας στην ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας με πλούσια αρθρογραφία, ρεπορτάζ και σχόλια.

Διεύθυνση: Ζυγομάλλη 6 Ιωάννινα
Τηλ: 2651027627, 2651077466
Email: info@neoiagones.gr

Follow Us

Κατηγορίες

  • Αθλητισμός
  • Διάφορα
  • Επικαιρότητα
  • Ήπειρος
  • Οικονομία
  • Πολιτική
  • Πολιτισμός

Πρόσφατα Νέα

Νέος στόχος τα μονοπάτια στο πανεπιστημιακό δάσος που καθαρίζεται με  το «Antinero»

Νέος στόχος τα μονοπάτια στο πανεπιστημιακό δάσος που καθαρίζεται με  το «Antinero»

21 Οκτωβρίου 2025
Ξέσπασε στον Καμπανιακό ο ΠΑΣ Γιάννινα

Ξέσπασε στον Καμπανιακό ο ΠΑΣ Γιάννινα

21 Οκτωβρίου 2025
Πολιτική Απορρήτου

© 2020 ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ - All Rights Reserved. Κατασκευή Ιστοσελίδας Click4Web

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία
  • Ήπειρος
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Προφίλ

© 2020 ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ - All Rights Reserved. Κατασκευή Ιστοσελίδας Click4Web

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Accessibility by WAH
  • Νέοι Αγώνες Ηπείρου
  • Όροι χρήσης – πολιτική απορρήτου
  • Προφίλ
  • Πρώτα οι μελέτες, μετά οι αποφάσεις