-Ο Δήμαρχος αναφέρθηκε σε δηλώσεις του και στο πρόσφατο μνημόνιο με το Υπουργείο Τουρισμού για στοχευμένη τουριστική προβολή και ανάπτυξη.
Δηλώσεις για την τουριστική κίνηση του Πάσχα, αλλά και τον γενικότερο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, έκανε σήμερα μετά από ερωτήσεις δημοσιογράφων ο δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας.
Πιο συγκεκριμένα μετά τα θετικά στοιχεία για την πασχαλινή τουριστική κίνηση στην πόλη των Ιωαννίνων, ο κ. Μπέγκας, τόνισε ότι επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά πως τα Γιάννενα αποτελούν έναν από τους κορυφαίους προορισμούς των ημερών.
«Οι πληροφορίες που έχω και εγώ είναι ότι για μία ακόμα φορά τα Γιάννενα αποτελούν έναν μείζονα προορισμό για τις μέρες του Πάσχα. Το στοίχημα όμως για εμάς είναι να ανοίξουμε αυτή τη βεντάλια της επισκεψιμότητας και να μην περιορίζεται μόνο στα τριήμερα των Χριστουγέννων, του Πάσχα ή κάποιων άλλων αργιών», τόνισε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος.
Σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως υπενθύμισε, ο Δήμος Ιωαννιτών υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού παρουσία της Υπουργού, Όλγας Κεφαλογιάννη.
«Από αυτό το μνημόνιο θα προκύψει μία πάρα πολύ σοβαρή δουλειά με στόχο την στοχευμένη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας. Θέλουμε να πετύχουμε τουρισμό ποιοτικό και υψηλότερου βαλαντίου, ώστε ο επισκέπτης να αφήνει μεγαλύτερο οικονομικό αποτύπωμα στην τοπική μας οικονομία», σημείωσε.
Ο δήμαρχος πρόσθεσε ότι ο σχεδιασμός του Δήμου εστιάζει στην αξιοποίηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του τόπου, με βασικούς πυλώνες το πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα και τη μοναδική φύση, ενώ παράλληλα επενδύει και στην ανάδειξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως ο συνεδριακός τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, αλλά και ο αθλητικός τουρισμός.
«Δεν μπορεί να νοηθεί τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων χωρίς τη λίμνη μας – το στολίδι, το διαμάντι μας. Η Παμβώτιδα μπορεί να φιλοξενήσει πολλές δραστηριότητες που σχετίζονται τόσο με τον αθλητισμό όσο και με την ψυχαγωγία και την εμπειρία του επισκέπτη», υπογράμμισε ο Δήμαρχος, αναδεικνύοντας τη λίμνη ως βασικό στοιχείο του τουριστικού προϊόντος της πόλης.