Στη χθεσινή συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Ιωαννιτών κατά πλειοψηφία αποφασίστηκε η χορήγηση βεβαίωσης βατότητας, σημείου αφετηρίας και τερματισμού, σημείων στάσεων και μήκους κυκλικής διαδρομής τουριστικού τρένου στην πόλη, κάτι αντίστοιχο με το τρενάκι που υπάρχει στο Πέραμα για το Σπήλαιο.
Θα πρόκειται για τρενάκι μήκους 20 μέτρων που θα κινείται με 25 χιλιόμετρα την ώρα και ο άξονας που θα διατρέχει περνά από τη λεωφόρο Καραμανλή στη θέση Βρύση, τις οδούς Ευαγγελίδη, Γαριβάλδη, Φιλοσόφου, Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, Εθνικής Αντιστάσεως, Κάρολου Παπούλια, διαπερνά δηλαδή μέσα από την “καρδιά” της παλιάς πόλης και την παραλίμνια περιοχή.
Με την εισήγηση της δημοτικής αρχής διαφώνησε η μείζονα αντιπολίτευσης και οι δημοτικοί σύμβουλοι Γιώργος Αρλέτος και Ελένη Ακονίδου απείχαν από τη λήψη απόφασης. Οι δύο σύμβουλοι της παράταξης “Γιάννενα Νέα Εποχή” εξέφρασαν σοβαρές επιφυλάξεις για τη λειτουργικότητα του τρένου καθώς υποστήριξαν ότι το τρένο θα προκαλεί επιπλέον κυκλοφοριακό φόρτο στον ήδη υπάρχοντα, και θα αποτελεί ένα κυκλοφοριακό εμπόδιο μέσα στην πόλη.
Απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης ο Χρήστος Τάτσης αντιδήμαρχος Τουρισμού σημείωσε ότι το τρενάκι θα κινείται ουσιαστικά με την ίδια ταχύτητα με την επιτρεπόμενη σήμερα για τα αυτοκίνητα εντός πόλης, δεν θα κάνει στάσεις και άρα δεν θα αποτελεί εμπόδιο στην κίνηση, θα σταθμεύει σε χώρο όπου απαγορεύεται το πάρκινγκ σήμερα. Ενισχυτικά και ο αντιδήμαρχος Υποδομών Κώστας Γκόγκος υποστήριξε πως το τρενάκι δεν θα αποτελεί εμπόδιο για τα αυτοκίνητα.