Μέσω ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το συνηθίζει άλλωστε, “απάντησε” ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης στις νέες τοποθετήσεις για το έργο Πηγάδια-Γέφυρα Πλάκας, το οποίο ομολογουμένως είναι δύσκολο στην εκτέλεση και προκαλεί αρκετές αντιδράσεις, έως και καταγγελίες για υλικά που καταλήγουν στον Άραχθο. Ο κ. Καχριμάνης αναφέρει χαρακτηριστικά “Αφήστε μας να τελειώσουμε το έργο”, σημειώνοντας ότι εκτελείται με εγκεκριμένες μελέτες, ευχόμενος να μην υπάρξει κάποιο ατύχημα λόγω της δυσκολίας που αντιμετωπίζει ο ανάδοχος στην κατασκευή. Κατά τα λοιπά δεν δείχνει να συμμερίζεται τις ενστάσεις και προβληματισμούς, αλλά και προτάσεις, ούτε και αυτή της παράταξης “Κοινό των Ηπειρωτών” που ζήτησε συνολική ενημέρωση για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του έργου στη χαράδρα του Αράχθου και την πλήρη έκθεση των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος ότι όλα βαίνουν καλώς, όπως υποστήριξε ο Περιφερειάρχης αναφέροντας ένα απόσπασμά της.
Η ανάρτηση του Περιφερειάρχη έχει ως εξής:
“Διαβάζοντας «προτάσεις» διαφόρων σχετικά με το έργο Πηγάδια – Πλάκα, έχω να πω τα εξής:
1ο: Χωρίς να σπάσεις αυγά, ομελέτα δεν γίνεται.
2ο: Χωρίς να πας από κοντά και να έχεις αίσθηση του τι είναι αυτό για το οποίο μιλάς, καλύτερα να σιωπάς.
3ο: Πολύ μακριά η θεωρία από την πράξη. Από θεωρίες, χορτάσαμε.
4ο: Για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει να πάρεις υπόψη όλα τα δεδομένα – δηλαδή τεχνικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά, κατασκευαστικά και τις τοπικές συνθήκες του έργου. Όλα τα άλλα είναι λόγια για να λέγονται.
Αφήστε μας να τελειώσουμε το έργο.
Γνωρίζετε ότι στις Ορσίδες, κομμάτι του τοίχου – από το 1950 που έχει κατασκευαστεί, άρα και γερασμένο – στηρίζεται σε πόρτα καρότσας αυτοκινήτου; (Ευτυχώς τότε οι λαμαρίνες ήταν χοντρές…)
Γι’ αυτό, με αίσθημα ευθύνης, καθημερινά μετά την εργασία μου είμαι παρών – κι εγώ και όλοι οι παράγοντες του έργου – για την πρόοδό του χωρίς προβλήματα. Μέχρι τώρα, δόξα τω Θεώ.
Ας δώσουμε αυτό το έργο, για το οποίο για πολλά χρόνια άκουγα ότι θα “σπάσει την απομόνωση των Τζουμέρκων”. Παρά το γεγονός ότι πέρασαν υπουργοί με καταγωγή από την περιοχή, δεν έγινε τίποτα. Τώρα έχουμε όλα τα απαραίτητα εγκεκριμένα από πλευράς μελετών, το έργο εκτελείται, και ένα να σκέφτεστε:
Να μην έχουμε κανένα ατύχημα, λόγω της μέγιστης εδαφικής δυσκολίας”.