Στο πλαίσιο της 5ης Έκθεσης Τοπικών Προϊόντων “Go Local”, που υλοποιήθηκε από το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο, μέλη του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Enterprise Europe Network, διοργάνωσαν την ειδική δράση «Επιχειρηματική Διαδρομή στην Παλιά Αγορά των Ιωαννίνων». Η δράση αυτή οργανώθηκε με επιτυχία, από το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ – Παράρτημα Ηπείρου, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική και το ενδιαφέρον που συγκεντρώνουν παρόμοιες πρωτοβουλίες.
Στην δράση συμμετείχαν ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς, ο Γενικός Γραμματέας Σωτήριος Κοτσαμπάς, ο Γραμματέας Οικονομικού της Α.Μ.Κ.Ε. «ΚΑΝΩΝ» Ιωάννης Παπαργύρης, καθώς και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Συνομοσπονδίας. Τη «Διαδρομή» παρακολούθησαν επίσης ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Σπύρος Μπέκας Σπυρίδων μαζί με προέδρους και στελέχη Επιμελητηρίων από όλη την Ελλάδα, γεγονός που ανέδειξε την πανελλήνια απήχηση και τη σημασία της δράσης.
Την περιήγηση πλαισίωσε η Λαογράφος Εβίτα Θεοχάρη, η οποία υποστήριξε τη διαδρομή με ιστορικά στοιχεία και αφηγήσεις, με βασικό άξονα το επιχειρείν στην περιοχή της παλιάς αγοράς.
Η «Επιχειρηματική Διαδρομή» αποτέλεσε μια ζωντανή περιήγηση στο ιστορικό εμπορικό κέντρο των Ιωαννίνων, προσφέροντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά μικρές επιχειρήσεις που εδώ και δεκαετίες συνδέουν την οικονομική δραστηριότητα με την κοινωνική ζωή και την πολιτιστική ταυτότητα της πόλης.
Μέσα από τις ιστορίες των επαγγελματιών αναδείχθηκαν η οικογενειακή παράδοση, η τεχνογνωσία, το μεράκι, αλλά και η διάθεση για καινοτομία που χαρακτηρίζουν τις μικρές επιχειρήσεις. Για πρώτη φορά δε, η διαδρομή περιέλαβε και επίσκεψη στον Κόμβο Καινοτομίας Ιωαννίνων, που εδρεύει στην καρδιά του ιστορικού κέντρου της πόλης, όπου πραγματοποιήθηκε συζήτηση για την έννοια της καινοτομίας και τον τρόπο με τον οποίο αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στην πράξη από τις μικρές επιχειρήσεις.
Η ΓΣΕΒΕΕ υπογραμμίζει ότι οι επιχειρηματικές διαδρομές αποτελούν έναν καινοτόμο τρόπο ανάδειξης του ρόλου των μικρών επιχειρήσεων στην οικονομία, αλλά και στην πολιτιστική ταυτότητα κάθε τόπου. Παράλληλα, ενισχύουν την εξωστρέφεια, δημιουργούν γέφυρες με την τοπική κοινωνία και συμβάλλουν τόσο στον επαγγελματικό προσανατολισμό όσο και στην τουριστική προβολή των πόλεων.














