Τελικά δικαιώθηκε ο Παντελής Κολόκας.
Το ψηφοδέλτιό του είναι έγκυρο, που σημαίνει ότι θα συμμετάσχει κανονικά στην εκλογική διαδικασία του Οκτωβρίου για την ανάδειξη δημοτικής αρχής στον δήμο Ιωαννιτών.
Όπως γράφαμε και προχθές στο πρώτο κομμάτι των σχολίων μας, η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών ήταν προβληματική.
Για όλες τις παρατάξεις.
Και για την δική του προφανώς μια και αυτή κινδύνεψε να μείνει έξω.
Καλή επιτυχία λοιπόν στην παράταξη Κολόκα.
Δικαίωση των άλλων
Βέβαια πέρα από την προσωπική δικαίωση του κου Κολόκα, όπως την κατέγραψε στο δελτίο τύπου που είχε στείλει και με το οποίο έλεγε ότι θα δικαιωθεί στο τέλος, όπως κι έγινε…
Από την απόφαση του Πρωτοδικείου δικαιώθηκαν και κάποιοι άλλοι οι οποίοι διαφωνούσα με τον υπαινιγμό που άφηνε το δελτίο τύπου στο τέλος για «αρρωστημένο πόλεμο» σε βάρος του επικεφαλής της παράταξης.
Από διάφορα κέντρα.
Με την δικαίωσή του αποδείχτηκε ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει, γιατί αν όντως δεχόταν «αρρωστημένο πόλεμο» σήμερα θα έψαχνε να βρει το δίκιο του.
Η διοίκηση στο ΠΕΑΚΙ
Μια και μιλάμε για τον μέχρι πρότινος πρόεδρο του ΠΕΑΚΙ να ρωτήσουμε την βραδυπορούσα κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Γιατί πήγε μακριά αυτή η βαλίτσα αναζήτησης νέου προέδρου στις Αθλητικές Εγκαταστάσεις της πόλης μας;
Δεν νομίζει ο αρμόδιος υπουργός αθλητισμού, υφυπουργός τι είναι τέλος πάντων ότι πέρασε πολύ καιρός χωρίς διοίκηση το ΠΕΑΚΙ;
Το καλό είναι άλλο
Το καλό είναι άλλο με αυτό το θέμα.
Ξέρω ότι από καιρό πως έχει βρεθεί ο αντικαταστάτης του Κου Κολόκα.
Και ότι μετά από διαβουλεύσεις το τοπικό ιερατείο των κομματαρχών της Ν.Δ. συμφώνησαν στο πρόσωπο.
Παρόλα αυτά η απόφαση άργησε να υπογραφεί.
Και μετά ο Μητσοτάκης μας λέει πόσο αποτελεσματική είναι η κυβέρνησή του…
Πιο αργά αντανακλαστικά χάνεσαι…
Ωστόσο κοντεύει ο χρόνος και θα ανακοινωθεί ο νέος πρόεδρος οσονούπω…
Επιστροφή στα δημοτικά
Να γυρίσουμε στα δημοτικά πράγματα όμως για να δούμε ότι η είδηση ανακήρυξης του ψηφοδελτίου Κολόκα ζάλισε κάποιους.
Τους πήρε την μπουκιά από το στόμα.
Γιατί ήταν έτοιμοι να διπλαρώσουν τους υποψηφίους της παράταξης για να τους προσεταιριστούν.
Όχι βέβαια για να μπουν υποψήφιοι…
Αλλά για την ψήφο τόσο την δική τους όσο και του κύκλου τους.
Αλλά έμειναν με την μπουκιά στο στόμα.
Αυτοί δεν είναι…
Και βέβαια οι Θωμάς και Δημήτρης δεν είναι από αυτούς που χάσανε την μπουκιά τους.
Γιατί ποτέ, εξ όσων γνωρίζω δεν την έβαλαν στο στόμα τους.
Δεν έβαλαν στο νου τους να χτυπήσουν τόσο άμεσα το στρατόπεδο Κολόκα.
Άλλοι ήταν αυτοί που μείνανε με το δάχτυλο στο στόμα.
Αυτοί μάλιστα είχαν πιστέψει ότι δεν υπάρχει περίπτωση δικαίωσης του Κολόκα γιατί το ψηφοδέλτιό του παρουσίαζε πέραν της μιας παρατυπίας.
Οπότε τώρα βλέπουν να απομακραίνει το βάζο με το μέλι.
Μου κάνει εντύπωση
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση αυτή η πρακτική του ΚΚΕ.
Τόσο δεν έχει στελέχη και ανακυκλώνει τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα.
Για παράδειγμα η Όλυ Τσουμάνη.
Υποψήφια δήμαρχος στον δήμο Ιωαννιτών.
Έχω χάσει τον λογαριασμό μ’ αυτή την κοπέλα.
Παντού την έχουν βάλει υποψήφια.
Στις εθνικές, στις περιφερειακές, στις τοπικές, παντού.
Λες και δεν έχουν άλλη σοβαρή κομματική υποψηφιότητα.
Έτσι συμβαίνει
Λέω ότι «παντού την έχουν βάλει», γιατί έτσι συμβαίνει.
Δεν είναι κάτι που το επιδιώκει. Ότι πει το κόμμα.
Και από την στιγμή που είσαι κομματικός δεν μπορείς να πεις και όχι.
Γιατί, φαντάζομαι, ότι η Όλυ θα πρέπει να έχει κουραστεί από όλο αυτό που συμβαίνει.
Για να μην πω πως όταν ήρθε ή ώρα να αποζημιωθεί για την προσφορά της, τσουπ τις βγήκε από αριστερά ο Πάκος.
Εκλέχτηκε βουλευτής και έμεινε η Όλυ με την χαρά της υποψηφιότητας.
Και ως καλός στρατιώτης Ράυαν μέσα σε δύο μήνες ανέλαβε ξανά το βάρος της υποψηφίας δημάρχου.
Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά και απ’ τα πολλά στα λίγα, που λέει και το άσμα.
Είναι ενοχλητικά
Και να κλείσω σήμερα με τα πανό
Που έχουν αναρτηθεί τον περασμένο Ιούλιο για να διαφημίσουν κάποια πανηγύρια στα χωριά…
Που έχουν αναρτηθεί για να διαφημίσουν κάποιες συναυλίες…
Που έχουν αναρτηθεί για να διαφημίσουν το ΚΚΕ στις εθνικές εκλογές του Μαΐου…
Και όμως βρίσκονται ακόμη εκεί.
Στις φωτιστικές κολώνες κατά κύριο λόγο.
Για να αποσπούν την προσοχή των οδηγών.
Και για να μας θυμίζουν πόσο ανεύθυνοι είμαστε.












