ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
Ο Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου καλεί το Υπουργείο Παιδείας ενόψει της δρομολόγησης των επικείμενων 11.700 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, να επιλέξει ως προς την κατανομή των ειδικοτήτων τέτοιες αναλογίες ώστε να μη μείνουν ακάλυπτα μαθήματα.
Συγκεκριμένα, με επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας ο ΣΥ.Κ.Π.Ε. Ηπείρου εκφράζει τον προβληματισμό για την ανακοίνωση των 11.700 διορισμών ωστόσο εκτιμά πως το δυσθεώρητο νούμερο των 45.000 αναπληρωτών που προσλήφθηκαν πέρσι δεν αντιμετωπίζεται.
Επίσης, η επιστολή αναφέρει πως για τις περισσότερες ειδικότητες πρόκειται να καλυφθεί ποσοστό μικρότερο του 50% των οργανικών κενών και ενδεικτικά αναφέρεται ότι στον κλάδο ΠΕ06 (Αγγλική Γλώσσα) από τις 640 οργανικές θέσεις θα καλυφθούν μόνο οι 305, στους ΠΕ11 (Φυσ. Αγωγή) από τα 276 κενά τα 102, στους ΠΕ79 (Μουσικοί) από τα 655 μόλις τα 197! Στις δε ειδικότητες για τις οποίες συστάθηκαν νέες οργανικές θέσεις, αυτές είναι κατά πολύ λιγότερες από τις πάγιες ανάγκες που καλύπτουν οι αναπληρωτές κάθε χρόνο. Χαρακτηριστικά δίνεται το παράδειγμα των περίπου 900 αναπληρωτών θεατρολόγων που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο, ειδικότητα για την οποία συστάθηκαν μόλις 171 οργανικές θέσεις, ποσοστό μικρότερο του 20%, ενώ παρόμοια πραγματικότητα αντιμετωπίζουν οι κλάδοι των Μουσικών, των Εικαστικών κτλ. «Πιστεύοντας ακράδαντα πως οι τέχνες, η φυσική αγωγή, η πληροφορική και οι ξένες γλώσσες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας ολοκληρωμένης παιδείας, αναρωτιόμαστε ως πότε το Υπουργείο θα αντιμετωπίζει τους εκπαιδευτικούς των παραπάνω αντικειμένων ως δευτερεύουσας σημασίας» αναφέρει η επιστολή.
Καταλήγοντας ο Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου καλεί το Υπουργείο Παιδείας: α) να επανεξετάσει τις κατανομές με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες που προκύπτουν από τα λειτουργικά κενά ή έστω κατ’ ελάχιστο να καλύψει ένα μεγαλύτερο ποσοστό των διαθέσιμων οργανικών θέσεων και β) να προχωρήσει άμεσα στη σύσταση περισσότερων νέων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση τις πραγματικές ανάγκες.